03 October 2018

Macam Biskut!



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk menulis entry blog kali ni. hee

Kejap ada kejap takde. Saya tak pasti apa masalah saya untuk menulis entry ni. Rasa macam berat untuk menulis. Mungkin ni la antara punca dan sebab blog saya sebelum ni ditinggalkan macam tu jer.

Ini hanyalah coretan luahan untuk diri sendiri. Mungkin korang yang baca akan rasa annoying dengan apa yang saya karang ni. Sorry guys, this is my blog, everything about me. If you feel not good feeling just leave it. hee, jangan marah. Tapi tu la lumrahnya kan, hater tak pernah boring untuk membenci dan memerhati kita walaupun hatinya tidak menyukai kita.

BTW saya masih lagi mencari rentak untuk mulakan blog ni agar coretan-coretan saya meriah seperti blog-blog orang lain.

So, kita mulakan dengan blog walking.

Gerak lu pape roger.

Post a Comment

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search