02 May 2012

Filem Afdlin Shauki best!!




Sapa yang dah tengok cerita ni kat panggung?? apa korang rasa bila tengok citer ni?? 'best' tak?

Aku baru je lepas tengok cerita ni semalam. Kawan aku belanja. Orang belanja aku tengok je la. Jarang aku pergi panggung wayang tengok cerita tempatan. Semalam aku bertuah sebab kawan aku belanja.



Korang tahu tak apa yang aku rasa bila tengok cerita ni? confirm la korang tak tahu kan.. hahhaha.. Ni aku nak bagi tahu korang apa yang aku rasa bila tengok filem ni.. "Aku rasa Menyesal". Walaupun pada mulanya aku seronok sebab kawan aku yang belanja tapi bila aku tengok cerita tu dari awal sampai habis semuanya lawak bodoh yang buat aku tak mampu nak ketawa.

Ni antara punca aku tak nak tengok filem tempatan di pawagam ~rasa menyesal~

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

About Me

My Photo
Kawan-kawan aku kata, aku seorang yang pendiam. Betul ke? Itu aku tak pasti. walaubagaimanapun aku akan cuba untuk jadi blogger yang cemerlang, gemilang dan terbilang suatu hari nanti.. hahhaha.. :P

Followers

 
 
© 2012 - 2014 ItsMeSafiuddin