02 June 2011

Tulisan Biru Berleluasa Di Facebook



Tulisan biru makin berleluasa di facebook! Apa kejadah semua ni?

Korang ada facebook? confirm ada kan?
Penah tak tengok orang komen guna tulisan biru? Ke korang yang selalu guna ayat tulisan biru?

Banyak pulak soalan aku..hahahha.. Cool ke guna tulisan biru ni? bagi aku memang tak la! ayat tah apa-apa, asyik ulang ayat sama je.

Jom usha sikit ayat² biru yang member aku guna. Klik gambar kalau nak tengok dengan jelas. :)






Mengikut pemerhatian aku, ayat-ayat biru ni datang dari media massa. Contoh dari Maharaja Lawak, Filem lawak / filem baru dan ayat-ayat kurang manis yang selalu digunakan oleh remaja sekarang.

Makin lama makin bersepah tulisan biru dekat wall aku. Semak betul!

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

About Me

My Photo
Kawan-kawan aku kata, aku seorang yang pendiam. Betul ke? Itu aku tak pasti. walaubagaimanapun aku akan cuba untuk jadi blogger yang cemerlang, gemilang dan terbilang suatu hari nanti.. hahhaha.. :P

Followers

 
 
© 2012 - 2014 ItsMeSafiuddin