17 June 2011

Solat Jumaat atau Maharaja Lawak?

Tabiat sekarang! Hiburan lebih penting dari agama?
apa kejadahnya semua ni?
jom sama-sama kita tengok..






Mesti ada yang tertanya-tanya ni gambar apa dan kenapa jadi macam ni.

Ni adalah gambar penyokong² 'sepah' (mungkin) yang tengah berebut ambil tiket Maharaja Lawak di Stadium Tertutup MBJB tadi (jumaat, 17/6/2011, 3pm waktu Malaysia). Sebab terlalu ramai pengunjung hanya 1 tiket je diberi setiap sorang.

Ada yang kata sebelum solat jumaat dah ramai yang tunggu nak ambil tiket masuk. Sanggup tinggal solat jumaat sebab nak tengok Maharaja Lawak secara live? Kalau la ceramah agama diorang datang ramai-ramai camni kan bagus.

renung²kan! 


0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

About Me

My Photo
Kawan-kawan aku kata, aku seorang yang pendiam. Betul ke? Itu aku tak pasti. walaubagaimanapun aku akan cuba untuk jadi blogger yang cemerlang, gemilang dan terbilang suatu hari nanti.. hahhaha.. :P

Followers

 
 
© 2012 - 2014 ItsMeSafiuddin