16 March 2011

First Time

Ni entry aku yang pertama untuk kali ni. Sebelum ni dah ada artikel tapi aku padam semua sebab nak mulakan yang baru. Kenapa aku padam? Aku padam atikel sebelum ni sebab artikel yang lama tak patut pon aku simpan. Baru aku tahu nak jadi blogger ni bukan la pekara mudah. Idea nak kena ada banyak. Kalau tak, jadi macam kucing tengok komputer la.


Kalau dah jadi macam kucing apa boleh buat kan? tengok, tenung, tekan-tekan dan blah. Apa pon tak boleh. Lepas ni aku kena blajar lagi dengan blogger-blogger lain untuk majukan diri aku dalam dunia blogging ni. Itu la, bila tengok orang lain jadi blogger, dia pon nak jadi blogger (aku la 2)..hahha..cukup la aku mengarut hari ni. Tak ada apa dah aku nak mengarut. Selama 2 bulan aku berhenti blogging semua idea lepas ke laut. Sekarang mula la mengarut bila tak ada idea. Ayat pon dah terbelit macam 'tali tak ada punca'. O.k la, aku berhenti sampai sini.

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Home

About Me

My Photo
Kawan-kawan aku kata, aku seorang yang pendiam. Betul ke? Itu aku tak pasti. walaubagaimanapun aku akan cuba untuk jadi blogger yang cemerlang, gemilang dan terbilang suatu hari nanti.. hahhaha.. :P

Followers

 
 
© 2012 - 2014 ItsMeSafiuddin